مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-04ورزشي

پیام تبریک وزیر ورزش پس از افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در روز پایانی پارالمپیک


حمید سجادی در پیامی مدال باارزش طلای تیم ملی والیبال نشسته ایران که برای هفتمین بار در تاریخ بازی های پارالمپیک به دست آمد و افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کاروان سردار دل ها در روز پایانی رقابت های ورزشکاران ایران در این بازی ها را تبریک گفت.

- حمید سجادی در پیامی مدال باارزش طلای تیم ملی والیبال نشسته ایران که برای هفتمین بار در تاریخ بازی های پارالمپیک به دست آمد و افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کاروان سردار دل ها در روز پایانی رقابت های ورزشکاران ایران در این بازی ها را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان متن پیام حمید سجادی به مناسبت افتخار آفرینی تیم ملی والیبال نشسته همچنین افتخار آفرینی های دیگر ورزشکاران بااراده کاروان سردار دل ها و عضویت زهرا نعمتی به عنوان منتخب شورای ورزشکاران IPC به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز پایانی رقابت های ایران در بازی های پارالمپیک توکیو هم با دلاوری و افتخار آفرینی ورزشکاران با اراده سرزمینم همراه بود و پرچم با عزت ایران اسلامی همچنان برافراشته باقی ماند تا بهترین عملکرد کشورمان در تاریخ این بازی ها به ارمغان آید.

تیم ملی والیبال نشسته ایران جانانه بازی کرد، مقتدرانه قهرمان شد و با کسب هفتمین طلای ایران نامشان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در روز پایانی پارالمپیک

پیام تبریک وزیر ورزش پس از افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در روز پایانی پارالمپیک