مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-04اقتصادي

پایداری آب در رشت نیازمند راه اندازی مخزن 30 هزار متر معکبی است


مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه شرایط تأمین آب شرب در رشت شکننده است، گفت: پایداری آب در رشت نیازمند راه اندازی مخزن 30 هزار متر معکبی است.

- ، سید محسن حسینی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی بررسی پروژه های حوزه آب و فاضلاب رشت با بیان اینکه، ما در اسفند ماه سال گذشته فاز دوم تصفیه خانه بزرگ گیلان را افتتاح کردیم، اظهار کرد: اجرای این پروژه پشتوانه بزرگی برای تأمین آب شرب شهرستان رشت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان گذشته شرایط بسیار شکننده ای در شهر رشت داشتیم که با کوچک ترین اتفاق شهر را دچار تنش بود، افزود: امسال با وجود همه مشکلات شرایط پایدار شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با تأکید بر اینکه برای استمرار این وضعیت در رشت نیازمند ایجاد مخزن 30 هزار متر مکعبی برای رشت هستیم، گفت: ظرفیت های لازم برای بهره برداری از این طرح تا پایان سال وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه بهره برداری از این مخزن ظرفیت مخازن شهر رشت را به 110 هزار متر مکعب افزایش می دهد، اضافه کرد: برای اجرای این طرح 27 کیلومتر خط انتقال اجرایی شده و 120 متر از این خط باقی مانده است.

وی با بیان اینکه ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی مناسب بود که سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: مراکز خدمات رسانی در روستاها از یک نقطه به شش نقطه افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری آب در رشت نیازمند راه اندازی مخزن 30 هزار متر معکبی است

پایداری آب در رشت نیازمند راه اندازی مخزن 30 هزار متر معکبی است