مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-04اجتماعي

مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی بازگشایی می شود


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: براساس پیش نویس ارسالی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: براساس پیش نویس ارسالی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود.

رضا صابری تولایی در سومین جلسه پروژه مهر(هماهنگی آیین بازگشایی مدارس) سال تحصیلی 1401- 1400 گفت: تاکید دستگاه تعلیم و تربیت بر آموزش حضوری است، امسال نیز به شورای مدرسه و مدیران مدارس اختیاراتی داده شده است تا با توجه به شرایط موجود و صلاحدید لازم، شیوه ارائه آموزش ها را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این پیش نویس شیوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو در مدارس با جمعیت کمتر از 120 نفر در شرایطی که امکان بازگشایی فراهم شود، حضوری خواهد بود، بیان کرد: در کلاس های درس حضوری حداکثر تعداد دانش آموزان 18 نفر و در کارگاه های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز 15 نفر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی پیش رو با سه چالش نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان و کتاب رسانی روبه رو هستیم و این موارد مداخله جدی ادارات آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی بازگشایی می شود

مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی بازگشایی می شود