مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-04سياسي

تولیت امامزاده صالح، فروش قبرهای میلیاردی و لاکچری را تکذیب کرد


تولیت امامزاده صالح (ع) تجریش خبرها مبنی بر خرید و فروش قبرهای میلیاردی در امامزاده صالح (ع) را تکذیب کرد و از تلاش برای توسعه حرم به منظور افزایش تعداد زائران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، قبرهای لاکچری در تجریش و امامزاده صالح (ع) حاشیه ساز شد و برخی از افراد بدون اطلاع از نحوه مشارکت خیران برای توسعه حرم، اقدامات مردمی را به عنوان خرید قبر میلیاردی و لاکچری توصیف کردند.

تصاویری از آن نیز دست به دست در فضای مجازی می چرخد و حتی برخی از رسانه های داخلی نیز این امر را از سوی تولیت آستان امامزاده صالح (ع) تأیید کردند.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) در گفت وگو با فارس با تکذیب ادعای برخی رسانه ها درباره خرید و فروش قبر میلیاردی و لاکچری در امامزاده صالح (ع) تجریش اظهار داشت: خرید و فروش قبر در آستان صالح بن موسی کاظم (ع) نیز همچون سایر امامزاده ها صورت می گیرد، اما چنین قیمت های نجومی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه صحبت های من درباره خرید 3 تا 10 میلیاردی قبر نیز به عنوان مثال بود، افزود: اکنون ما طرح توسعه امامزاده صالح (ع) را پیگیری می کنیم و هر کسی هم بنا بر توانمندی و ارادتی که دارد، مبلغی را کمک می کند؛ به طوری که یکی نذر نمک دارد و دیگری هزینه 23 هزار پرس غذا در دهه اول محرم را برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت امامزاده صالح، فروش قبرهای میلیاردی و لاکچری را تکذیب کرد

تولیت امامزاده صالح، فروش قبرهای میلیاردی و لاکچری را تکذیب کرد