مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-04سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت سیستم قضایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا


استاندار خراسان شمالی بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت سیستم قضایی جهت ضمانت اجرایی مصوبات ستاد کرونا استفاده کرد .

- محمد علی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که 13 شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: تمام مدیران باید برای پیک جدید بیماری کرونا تدابیر لازم را اتخاذ کنند که امیدواریم هرگز وارد پیک جدید بیماری نشویم.

وی افزود: تدابیر لازم باید در حوزه های نیروی انسانی، تجهیزات و دارو اعمال شود هرچند تاکنون کمبودی در این حوزه ها احساس نشده است.

شجاعی با بیان اینکه آمار فوتی ها با تعداد مبتلایان تطبیق ندارد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان داد و این مسئله به بحث بیماریابی زودتر و کیفیت درمان برمیگردد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی بوستان ها همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: تصمیم گیری اصلی در خصوص روشنایی بوستان ها و فضاهای عمومی، بر عهده نیروی انتظامی است.

شجاعی با اشاره به اینکه موضوعات بازگشایی مدارس و اربعین باید در قالب تشکیل کمیته ای مورد بررسی سریع تر قرار گیرد، افزود : برای مراسم اربعین نیز سازماندهی مردم و واکسینه شدن خادمان درگیر در این مراسم هم الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت سیستم قضایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا

ضرورت استفاده از ظرفیت سیستم قضایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا