مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04اجتماعي

دستفروشان بیرجند در بازار مسافر ساماندهی می شوند


شهرداری در نظر دارد نسبت به ساماندهی دستفروشان سطح شهر در بازار مسافر بیرجند برابر دستورات اخذ شده از مقام قضایی با همکاری اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره امور گذرنامه نیروی انتظامی اقدام کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست شهرداری بیرجند گفت: شهرداری در نظر دارد نسبت به ساماندهی دستفروشان سطح شهر در بازار مسافر بیرجند برابر دستورات اخذ شده از مقام قضایی با همکاری اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره امور گذرنامه نیروی انتظامی اقدام کند.

علی عدل، امروز شنبه 13 شهریور، در نشست شهرداری افزود: با ساماندهی دستفروشان، جای آنها ثابت می ماند و از فضای بلااستفاده به شکلی مناسب استفاده می شود ضمن اینکه فضای پیاده روها هم برای تردد شهروندان آزادتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روز شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، وی گفت: به استناد تبصره 6 از ماده 96 قانون شهرداری، اراضی، کوچه ها، میدان ها، خیابان ها و معابر عمومی در محدوده هر شهر ملک عمومی محسوب می شود و در مالکیت شهرداری است.

سرپرست شهرداری بیرجند اظهار کرد: در طرح ساماندهی دستفروشان، منافع شهروندان و دستفروشان در نظر گرفته شده است و شهروندان با اعتماد بیشتری از آنان خرید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان بیرجند در بازار مسافر ساماندهی می شوند

دستفروشان بیرجند در بازار مسافر ساماندهی می شوند