مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-04پزشكي

واکسیناسیون کرونا در همدان از طریق سامانه «سیب»


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از واکسیناسیون افراد 45 سال و به بالا از طریق سامانه یکپارچه بهداشت «سیب» خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام در مراکز واکسیناسیون افراد در این سامانه ثبت نام کنند.

- محمد خیراندیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واکسیناسیون گروه های سنی 45 سال و بالاتر علیه بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حال حاضر به علت عدم امکان ثبت نام از طریق سامانه سلامت برای واکسیناسیون افراد، فراخوان و پذیرش گروه سنی 45 تا 50 سال بر اساس تماس تلفنی مراقبین سلامت شاغل در واحدهای بهداشتی طبق اطلاعات سامانه سامانه یکپارچه بهداشت سیب انجام می شود.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از تجمع و به حداقل رساندن زمان انتظار مراجعین، زمان و مکان مراجعه مشمولین برنامه طی تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد گفت: همراه داشتن کارت ملی برای دریافت خدمت الزامی است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان در پاسخ به اینکه افرادی که در سامانه ثبت نام نکرده اند می تواند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسینه شوند؟ گفت: این امکان وجود دارد اما فرایند ثبت نام طولانی و سخت خواهد شد و باعث ازدحام می شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر افراد می توانند به درمانگاه و پایگاه سلامت محل زندگی خود مراجعه و ثبت نام کنند تا مراقبین سلامت با آنها تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در همدان از طریق سامانه «سیب»

واکسیناسیون کرونا در همدان از طریق سامانه «سیب»