مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-04سياسي

درمانگاه خیریه مهدیه همدان، ابتکار شهیدمدنی بود/ کار شهید خیررسانی بود و مردمداری


دکتر حسین مسچی؛ از همراهان آیت الله مدنی و پزشک معالج این شهید بزرگوار به تشریح ماجرای پیشنهاد ایشان برای ساخت درمانگاه خیریه مهدیه در همدان پرداخت و گفت: - خبرگزاری فارس ـ همدان، به مناسبت سالگرد شهادت دومین شهید محراب، آیت الله شهید مدنی، به سراغ دکتر حسین مسچی یکی از همراهان این شهید والامقام که پزشک معالج ایشان بود و از بانیان احداث مرکز خیریه مهدیه همدان، رفتیم تا گپ و گفتی داشته باشیم.

 دکتر مسچی در مورد آشنایی خود با شهیدمدنی و دلیل ساخت مرکز خیریه مهدیه این طور می گوید؛ سال 1348 بود و آیت الله مدنی به همدان تبعید شده بودند، ایشان ابتدا چند سالی به همدان تبعید شدند، بعد به خرم آباد رفتند و بار دیگر به همدان تشریف آوردند یکی از آن روزها که به مطب بنده آمده بودند، با ایشان آشنا شدم.

تعداد پزشکان آن زمان، خیلی کم بود، شاید بیشت از 10 یا 15 نفر نبودند.

خلاصه اینکه مطب ها شلوغ بودند و بیماران در صف انتظار، در این بین یکی از پزشکان اطلاع داد که یک روحانی بین بیماران نشسته و منتظر است.

به شهید مدنی گفتم پدرم وصیت کرده از روحانیون و سادات پول ویزیت نگیرم من که معمولا احترام خاصی برای روحانیون به ویژه سادات قائلم؛ گفتم به ایشان بگویید تشریف بیاورید داخل؛ وقتی آمدند خواهش کردم تا بنشینند و در مورد بیماری شان بگویند؛ فرمودند چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه خیریه مهدیه همدان، ابتکار شهیدمدنی بود/ کار شهید خیررسانی بود و مردمداری

درمانگاه خیریه مهدیه همدان، ابتکار شهیدمدنی بود/ کار شهید خیررسانی بود و مردمداری