مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-04سياسي

ضرورت تهیه دستورالعمل هماهنگی عملیاتی فروریزش زمین


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از لزوم تهیه دستورالعمل هماهنگی عملیاتی فروریزش زمین و تعیین وظایف دستگاه های مرتبط خبر داد.

- ، رضا کرمی محمدی، در نشست اضطراری کارگروه امور سیل و شریان های حیاتی بر ضرورت تهیه پیش نویس دستورالعمل هماهنگی عملیاتی فروریزش زمین در تهران تاکید کرد.

در پی حادثه فروریزش زمین در خیابان کارگرشمالی مورخ 2 شهریور 1400 که با همکاری تمام دستگاه های مرتبط رفع خطر و تعمیر شد، نشست اضطراری کارگروه امور سیل و شریان های حیاتی به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان تهران، با حضور رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا احمدی نصب دبیر کارگروه و سایر اعضا کارگروه از جمله نماینده شرکت گاز استان تهران، معاونت خدمات شهری و معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 تهران، شرکت مترو، ارتباطات و نماینده پلیس فاتب به منظور بررسی این موضوع و ارائه راهکارهای مناسب، هماهنگ و فوری در پیشگیری از بروز حوادث مشابه برگزار شد.

در این نشست، ابتدا گزارشی از ابعاد این حادثه و عملیات اجرایی آنکه با مشارکت دستگاه های تخصصی مرتبط انجام شده بود توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه دستورالعمل هماهنگی عملیاتی فروریزش زمین

ضرورت تهیه دستورالعمل هماهنگی عملیاتی فروریزش زمین