مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-04سياسي

سردار کارگر درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت


سردار بهمن کارگر ارییس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پیامی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت.

.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: خانواده محترم سردار سرلشکر بسیجی دکترسیدحسن فیروزآبادی مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام با احترام خبر درگذشت سردار عالی مقام و مجاهد فی سبیل الله سرلشکر بسیجی دکترسیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف وتاثرخاطر گردید.

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر آن عزیز سفرکرده که در ایام عزای جد بزرگوارشان و روز شهادت سیدالساجدین (ع) به دیدار معبود شتافت.

آن بسیجی ولایی،بصیر، متدین، متعهد و با دانش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان عنصری موثر در دستگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سمت های مختلف به ویژه ریاست ستادکل نیروهای مسلح خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت درگذشت خادم الرضا(ع) و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده محترم، بازماندگان گرامی و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات و هم نشینی با حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای ایران اسلامی برای آن مرحوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

سردار کارگر درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت