مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-04اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی سایت موزه همدان/ تحویل پروژه، به زودی


مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اجرای فاز نهایی مهمترین پروژه های شهرداری گفت: پروژه سایت موزه همدان هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود دهبانی صابر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای فاز نهایی مهمترین پروژه های شهرداری منطقه یک، یکی از آنها را سایت موزه میدان مرکزی شهر دانست و اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته این پروژه به این شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار برای این پروژه به سرعت انجام شد گفت: با تخصیص 110 میلیارد ریال و با تلاش شبانه روزی طی 9 ماه گذشته این پروژه هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان تأکید کرد: به زودی شاهد افتتاح این سایت موزه که قطعا شهروندان همدانی سالهای زیادی منتظر آن بودند خواهیم بود.

وی در ادامه ایجاد فضای سبز به ویژه پارک های درون شهری را یکی از اقدامات مهم شهرداری منطقه یک دانست و ادامه داد: در همین راستا پارک قهرمان با 10200 متر مربع و 50 میلیارد ریال، پارک کمال آباد با 7000 متر مربع و 20 میلیارد ریال آماده افتتاح هستند.

دهبانی صابر از احداث فاز دوم بوستان ارم با مساحتی بیش از دو هکتار خبر داد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال تا انتهای سال جاری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی سایت موزه همدان/ تحویل پروژه، به زودی

پیشرفت 90 درصدی سایت موزه همدان/ تحویل پروژه، به زودی