مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-04اقتصادي

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان بانه


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در شهرستان بانه به منظور ارتقا کیفیت و خدمات مخابراتی در شهرستان بانه خبر داد.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: از این رقم، مبلغ 50 میلیارد ریال به ایجاد شش مرکز کم ظرفیت روستایی در روستاهای کانی ناو،باینجان،هفتاش،زله،سپیداره و آرمرده اختصاص یافته است که این مهم افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و DSLAMهای لازم اشاره کرد و اظهارداشت: از جمله مزایای DSLAM منصوبه ، مدیریت ترافیک، اولویت بندی در انتقال صدا، تصویر و ترافیک دادها است.

حکمت همچنین به توسعه شبکه ارتباطات همراه اول در شهرستان بانه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مبلغ 25 میلیارد نیز برای نصب و راه اندازی تجهیزات موبایل بر روی سایت مد نظر در محدوده میدان شورا در این شهرستان سرمایه گذاری شده است که امکان بهره مندی مشتریان ساکن در مسیر فوق از تکنولوژی 4G فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تمام تلاش این مجموعه، توسعه زیرساخت ها و ارتقا تجهیزات مخابراتی بر اساس استاندارهای موجود و ابلاغ شده بکار گرفته شده است افزود: همکاران منطقه به صورت شبانه روزی در راستای کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان بانه

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان بانه