مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-03اقتصادي

معرفی 50 واحد متخلف مراکز عرضه مواد خام دامی


رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از معرفی 50 واحد متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در مردادماه سال جاری بیش از هزار و 600 مورد بازرسی از مراکز عرضه موادخام دامی انجام و درهمین راستا تعداد 50 واحد متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از معرفی 50 واحد متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در مردادماه سال جاری بیش از هزار و 600 مورد بازرسی از مراکز عرضه موادخام دامی انجام و درهمین راستا تعداد 50 واحد متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، علی طاهری اظهار کرد: در یک ماه گذشته از یک هزار و 600 واحد و مراکز عرضه خانم دامی بازرسی بعمل آمده که از این تعداد 50 واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: بازرسی از این مراکز در قالب دو شیفت کاری صبح و عصر صورت میگیرد و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی تمام توان خود را درراستای تأمین سلامت و ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان به کار گرفته اند.

طاهری خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت داشتن هر گونه شکایات و یا اخبار مبنی بر تخلفات بهداشتی مراکز عرضه مواد خام دامی می توانند از طریق تماس با شماره 1512 با کارشناسان این اداره موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 50 واحد متخلف مراکز عرضه مواد خام دامی

معرفی 50 واحد متخلف مراکز عرضه مواد خام دامی