مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-03اقتصادي

بهبودی 70 درصد موارد بستری کرونا در بیمارستان کامیاب مشهد


مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: خوشبختانه بالغ بر 70 درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب مداوا می شوند و پس از بهبودی کامل ترخیص می شوند.

- به گزارش، مسعود خانی با بیان اینکه بالغ بر 70 درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب با بهبودی کامل ترخیص شده اند، اظهار کرد: امیدواریم این آمار افزایش یابد و شاهد بهبودی کامل تمامی مبتلایان به کووید 19 باشیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید کامیاب مشهد 2 بخش مراقبت های ویژه با ظرفیت 18 تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و همه روزه ظرفیت این بخش ها به صورت 100 درصد تکمیل است زیرا با ترخیص یک بیمار، بیمار دیگر جایگزین می شود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب خوب است و این بیماران ترومایی هستند که مبتلا به کووید هم شده بودند و پس از بهبودی کامل از هر دو بیماری ترخیص می شوند.

وی با بیان اینکه روزانه 260 بیمار پذیرش و به همین تعداد ترخیصی داریم، خاطرنشان کرد: از مجموع مراجعاتی که هر روز به اورژانس بیمارستان شهید کامیاب انجام می شود، 68 درصد آنان موارد بستری و 32 درصد دیگر موارد سرپایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 70 درصد موارد بستری کرونا در بیمارستان کامیاب مشهد

بهبودی 70 درصد موارد بستری کرونا در بیمارستان کامیاب مشهد