مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-03سياسي

ضرورت مشورت با نخبگان از مهم ترین منشورهای سیاسی دولت است


امام جمعه ساوه رفع انسداد سیاسی و ضرورت مشورت با نخبگان بدون صف بندی سیاسی را به عنوان یکی از مهم ترین منشورهای سیاسی دولت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر یکی از پایه ای ترین مفاهیم اخلاقی در اسلام را تسلیم شدن در برابر خدا و سپردن کارها به خدا دانست و گفت: این کار  باعث آرامش خاطر و تحمل ناگواری ها می شود.

  وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با رییس جمهور و کابینه جدید گفت: مقام معظم رهبری در اولین دیدار با رییس جمهور و کابینه جدید دولت اسلامی رهنمودهای بسیار عالی فرمودند که هم منشور اخلاقی و هم منشور سیاسی حکیمانه ای بود.

  حسینی خاطرنشان کرد: صداقت در کلام و رفتار با مردم، عمل به وعده ها،شنیدن حرف مردم به طور مستقیم،  اعتراف به اشتباه رفتاری و عذرخواهی از مردم و تلاش برای رضایتمندی و رفاه و تامین معیشت و امنیت و ارتقاء اخلاقی مردم جزء مهم ترین منشورهای اخلاقی دولت خواهد بود.

  وی با تاکید بر اینکه منشاء بسیاری از فسادها و رانت خواری ها از درون خانواده های مسئولان پیدا می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان همانطور که به مسئولیت سیاسی خود عمل می کنند به خانواده های خود هم توجه کنند به آنها برسند وگرنه فساد اخلاقی یا سیاسی کاری خانواده های مسئولان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشورت با نخبگان از مهم ترین منشورهای سیاسی دولت است

ضرورت مشورت با نخبگان از مهم ترین منشورهای سیاسی دولت است