مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 17:102021-09-02اقتصادي

کاهش ذخیره سد یامچی تا 30 درصد / مصرف آب در اردبیل به مرز هشدار رسیده است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ذخیره آب در سد یامچی به کمتر از 30 درصد رسیده و این کمبود منابع هشداری جدی برای همه ماست.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ذخیره آب در سد یامچی به کمتر از 30 درصد رسیده و این کمبود منابع هشداری جدی برای همه ماست.

عباس جنگی مرنی روز پنجشنبه 11 شهریورماه در جریان بازدید فرماندار اردبیل از سد یامچی و آخرین وضعیت مدیریت منابع در این حوزه اظهار کرد: ما در ماه های اخیر با افزایش مصرف آب به دلیل گرمای زیاد هوا و شرایط کرونایی روبه رو بودیم که این مصرف زیاد به کاهش حجم سد یامچی منجر شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تنها 30 درصد منابع آب در مخزن سد وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم در سه ماه آینده منابع آب شهروندان را تأمین کنیم اما در سال آبی آینده نیاز مبرم به بارش ها و ذخیره سازی منابع آب داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل به کاهش 40 درصدی آورد سد یامچی اشاره کرد و گفت: به دلیل خشکسالی و تبخیر بیش از حد آب و کمبود بارش ها ما در سد یامچی با کمترین آورد و ذخیره سازی منابع آب روبه رو هستیم.

جنگی مرنی افزایش دمای هوا را در چند ماه اخیر دو تا 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخیره سد یامچی تا 30 درصد / مصرف آب در اردبیل به مرز هشدار رسیده است

کاهش ذخیره سد یامچی تا 30 درصد / مصرف آب در اردبیل به مرز هشدار رسیده است