مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-02ورزشي

ساخت مستند «بَردی» در شادگان/ فوتبال دغدغه همیشگی جنوبی هاست


تهیه کننده و کارگردان مستند «بَردی» از اتمام مراحل ساخت این مستند با موضوع فوتبال و محرومیت در شهر شادگان خبر داد.

- شادگان- تهیه کننده و کارگردان مستند بَردی از اتمام مراحل ساخت این مستند با موضوع فوتبال و محرومیت در شهر شادگان خبر داد.

سید عدنان طاهری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بروز موانع و مشکلات بر روند تشکیل تیم فوتبال ناشنوایان بخشی از موضوع مستند بَردی است، اظهار کرد: در این مستند کار تصویر را با همکاری میلاد هلالی، مصطفی نعیماوی و علی ثانی، تدوین و صداگذاری را با همکاری میلاد فرهانیان و تصویر هوایی را نیز با همکاری حمید عبدالی انجام دادیم.

عضو انجمن مستندسازان ایران ادامه داد: هاشم عساکره به عنوان مدیر تولید، تقی البوخنفر امور تولید، ناهید البوغبیش مشاور ناشنوایان و ایوب مروانی پور مشاور طرح را در این مستند بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: کار عکس مستند را آمنه عبادی، گرافیک قائم غبیشاوی و مترجمی مستند را نیز منا صیافی انجام داده است؛ همچنین عبدالله بحرانی، مسعود مقدم، کریم نیاز مهر، عبدالله شاوردی، خلیل خزامی، حمزه عباسی فر و داوود منیعات نیز از دیگر عوامل ساخت این مستند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عدنان طاهری تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم مستند بلند الشیخ اباحاتم در سال 1396، فیلم مستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند «بَردی» در شادگان/ فوتبال دغدغه همیشگی جنوبی هاست

ساخت مستند «بَردی» در شادگان/ فوتبال دغدغه همیشگی جنوبی هاست