مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-02سياسي

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمات رسانی به بیماران کرونا در کشور


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: استان خوزستان شهیدپرور همچون کوهی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاد و امروز هم در این استان از ابتدای گرفتار شدن مردم با این ویروس خطرناک، - ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: استان خوزستان شهیدپرور همچون کوهی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاد و امروز هم در این استان از ابتدای گرفتار شدن مردم با این ویروس خطرناک، همه ایستاده اند و باید در شرایط بدتر هم بایستیم.

سردار روح اله نوری در مراسم بهره برداری و راه اندازی مجدد بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز که امروز (11 شهریورماه) برگزار شد، با اعلام آمادگی برای خدمات رسانی در استان های مختلف کشور اظهار کرد: این روزها شاهد الگوی ایثار و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس هستیم.

حضور همه مسئولان و فرزندان این ملت در این جمع و تلاش شبانه روزی، یادآور دوران دفاع مقدس است که ارتش بعثی تا 15 کیلومتری اهواز از رسیده بود و کم مانده بود که این استان به کشور عراق الحاق شود و برای جمهوری اسلامی زحمت ایجاد شود.

وی با اشاره به حضور فرزندان ایران در صف اول دفاع مقدس و در خوزستان ادامه داد: فرزندان خوزستان بعد از چند روزی که بستان و سوسنگرد سقوط کرده بود و در حال پیشروی به سمت اهواز بودند، جلوی پیشروی رژیم بعث عراق را گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمات رسانی به بیماران کرونا در کشور

آمادگی نیروی زمینی سپاه برای خدمات رسانی به بیماران کرونا در کشور