مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-02پزشكي

کمبود 2 هزار تخت در اهواز


در این پیک تمام تخت های ویژه و عادی تکمیل شده است و اکنون 3 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کمبود شدید تخت بیمارستانی و بستری 3 هزار بیمار در خوزستان خبر داد و گفت: دیشب بیمارستان رازی تخت نداشت و مجبور شدیم بیماران را در راهروی بیمارستان امام(ره) بخوابانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان در مراسم بهره برداری و راه اندازی مجدد بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز که امروز (11 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام امکانات این بیمارستان برای بیماران سوانح و سوختگی منتقل شده بود، این بیمارستان بلااستفاده مانده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در پیک اول کرونا تقریباً یک هزار و 200 تخت در اختیار بیماران کرونا قرار داده شد که با تکمیل شدن این ظرفیت، برای اینکه بیمارستان های یک هزار تخته گلستان و امام(ره) درگیر کرونا نشوند و سایر امورات درمانی را به بیماران را ارائه دهند، این بیمارستان را با کمک جمعیت هلال احمر با ظرفیت 64 تخت خواب در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار دادیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ظرفیت محدود و 6 هزار تختی این دانشگاه، گفت: بخش عمده ای از خدمات کنونی به کرونا معطوف شده است و این در حالی است که باید به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 2 هزار تخت در اهواز

کمبود 2 هزار تخت در اهواز