مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-02سياسي

خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است / لزوم اختصاص واکسن بسیار بیشتر از سهمیه


استاندار خوزستان با بیان اینکه واکسیناسیون مردم خوزستان مربوط به جمعیت خوزستان به تنهایی نیست بلکه خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است، گفت: - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه واکسیناسیون مردم خوزستان مربوط به جمعیت خوزستان به تنهایی نیست بلکه خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است، گفت: استان خوزستان باید یک استان ملی در نظر گرفته شود و واکسن بسیار بیشتری نسبت به جمعیتش تخصیص یابد.

قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بهره برداری و راه اندازی مجدد بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز که امروز (11 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه ها بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده است و خواهد بود و هم در عرصه دفاع مقدس، هم در عرصه سازندگی و عمران و هم در حوزه کارهای فرهنگی و اجتماعی خدمات زیادی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مدتی که افتخار خدمتگزاری در استان خوزستان را دارم، شاهد بودم نیروهای سپاه در تنش آبی و در مبارزه با کرونا در صف مقدم بودند و در طرح شهید سلیمانی کار بزرگی کردند و یار و یاور ما بودند و لازم است از آن ها صمیمانه قدردانی کنم.

استاندار خوزستان بیان کرد: 10 روز پیش در خدمت فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه بودیم و تصمیم گرفته شد که برای شرایط کرونایی استان خوزستان حرکتی انجام شود و تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است / لزوم اختصاص واکسن بسیار بیشتر از سهمیه

خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است / لزوم اختصاص واکسن بسیار بیشتر از سهمیه