مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-02سياسي

طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار به ضرر خرمشهر است


در جلسه شورای اسلامی شهر خرمشهر بر لزوم تسریع در انتخاب شهردار برای پایان دادن به نابسامان های شهری تأکید و انتخاب شهردار خرمشهر به جلسه بعد موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه چهارشنبه نشست شورای شهر خرمشهر با حضور همه اعضا تشکیل و مباحثی پیرامون انتخاب شهردار خرمشهر مطرح شد.

انتخاب شهردار عادل چلداوی یکی از اعضای شورای شهر در ابتدای جلسه تذکری را ارائه کرد که در آن نسبت به بند دو دستور جلسه به دلیل حضور نداشتن کاندیداها اعتراض داشت.

وی بر استماع گزینه های پیشنهادی تأکید کرد و گفت: برای روشنگری اذهان باید رأی گیری علنی انجام شود چرا که به دلیل نبود شفافیت مجال برای تهمت و فحاشی فراهم خواهد شد.

محمدجواد بچاری دیگر عضو شورای شهر خرمشهر نیز با بررسی دستور دوم جلسه مخالفت کرد و گفت: به علت اینکه تکلیف لیست نهایی کاندیدها مشخص نیست و هنوز برنامه و رزومه کاندیدا به صورت علنی نشده است باید اصل را بر شفافیت گذاشت.

وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی باید در صحن علنی شورا حاضر و رزومه خود را ارائه کنند تا بتوان به جمع بندی رسید.

مجید حیدری یکی دیگر از اعضای شورای شهر خرمشهر در واکنش به درخواست برای تأخیر در انتخاب شهردار گفت: درست است که قانون باید اجرا شود اما درخواست می شود که اعضا به جز مبادی رسمی و با توسل به قانون از جای تدبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار به ضرر خرمشهر است

طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار به ضرر خرمشهر است