مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-01بين الملل

عطوان: هر اتفاقی برای نفتکش های ایرانی بیفتد، حزب الله پیروز ماجرا خواهد بود


سردبیر روزنامه رأی الیوم نوشت که نفتکش های ایرانی چه به لبنان برسند و چه مورد هدف قرار گیرند، نشانه عزت و محبوبیت حزب الله لبنان و شخص نصرالله هستند و آمریکا و رژیم صهیونیستی از هم اکنون در این ماجرا شکست خورده محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم و دولت فرستاد تا به قول لندن مانع تکرار اینگونه حملات از جانب یمنی ها شوند.

یعنی اینکه غرب از متهم کردن ایران در قضیه حمله به کشتی تجاری اسراییل در دریای عمان عقب نشینی کرد و یمنی ها را مقصر دانست.

در این میان نجیب میقاتی نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان نیز به صراحت پاسخ منتقدان را داده و به کنایه گفته است: شما به ما یک عدد شمع بدهید [تا با آن مشکل سوخت خود را حل کنیم، آن زمان از ایران سوخت نمی خریم.

] هرگز این بار سوخت را تا زمانی که جایگزینی برای آن ارائه نکنید، رد نخواهیم کرد.

.

نجیب میقاتی در این جا به طور غیر مستقیم به منتقدان لبنانی و منطقه ای گفته است که چرا لبنان نباید از ایران سوخت بگیرد، در حالی که آمریکا و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در طول شش ماه گذشته و تشدید بحران سوخت هیچ اقدامی نکردند.

سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در بخش پایانی یادداشت خود تأکید کرد که  چه این نفتکش ها به ساحل لبنان برسند و بارشان را خالی کنند و چه مورد هدف قرار گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: هر اتفاقی برای نفتکش های ایرانی بیفتد، حزب الله پیروز ماجرا خواهد بود

عطوان: هر اتفاقی برای نفتکش های ایرانی بیفتد، حزب الله پیروز ماجرا خواهد بود