مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 14:122021-09-01سياسي

توان فعلی سیستم درمانی در اکسیژن رسانی به 70 هزار بیمار به طور همزمان


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر کمتر نقطه ای در کشور وجود دارد که مراکز بهداشتی و درمانی نداشته و سربازی از نظام سلامت در آنجا حضور نداشته باشد.

- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت عنوان کرد توان فعلی سیستم درمانی در اکسیژن رسانی به 70 هزار بیمار به طور همزمان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر کمتر نقطه ای در کشور وجود دارد که مراکز بهداشتی و درمانی نداشته و سربازی از نظام سلامت در آنجا حضور نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید کامل تقوی نژاد در مراسم تکریم و قدردانی از خدمات دکتر سعید نمکی؛ وزیر سابق بهداشت که با حضور دکتر عین اللهی و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات فراوانی از سوی وزارت بهداشت در مقابله با کرونا انجام شد.

به عنوان مثال تا قبل از کرونا می توانستیم به 20 هزار بیمار به طور همزمان اکسیژن رسانی کنیم که امروز می توانیم به حدود 70 هزار نفر، اکسیژن رسانی کنیم.

وی افزود: در بخش توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و تخت های بیمارستانی به ویژه بخش های مراقبت های ویژه در این دوره موفقیت های بزرگی داشتیم البته باید از تلاش های معاونین وزارت بهداشت در این دوره تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان فعلی سیستم درمانی در اکسیژن رسانی به 70 هزار بیمار به طور همزمان

توان فعلی سیستم درمانی در اکسیژن رسانی به 70 هزار بیمار به طور همزمان