مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-01سياسي

فعالیت نظامیان در ساخت تجهیزات نظامی معجزه آساست


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: فعالیت نیروهای مسلح کشورمان در ساخت و تولید ملزومات و تجهیزات نظامی معجزه آسا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرماندهان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی که به مناسبت دهم شهریور، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی انجام گرفت با بیان اینکه فعالیت نیروهای مسلح کشورمان در ساخت و تولید ملزومات و تجهیزات نظامی معجزه آسا بوده است، اظهار داشت: و ایمان هستند.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: زندگی انسان زیر سلطه انسان دیگر ذلت است و فقط زیر نظر خداوند و رهبران دینی و پیامبران که در مسیر خداوند هستند، عزت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ایران، نزدیک ترین و شبیه ترین به حکومت پیامبر است تصریح کرد: در این زمینه بسیاری از نقص ها به خاطر دست اندازی های دشمنان بوده است.

همچنین در این دیدار، امیر سرتیپ حسین نوروزی گفت: امروز پدافند وظیفه دارد با تمام ظرفیت های موجود برای پوشش و دفاع همه جانبه تلاش کند.

جانشین پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: فعالیت ها و عملکردهای این نهاد از بدو تأسیس تاکنون خوب وسازنده بوده و هیچ عملیات و رزمایشی بدون حضور مستقیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نظامیان در ساخت تجهیزات نظامی معجزه آساست

فعالیت نظامیان در ساخت تجهیزات نظامی معجزه آساست