مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-01پزشكي

بستری موقت، ابتکار قم در مبارزه با کرونا


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم اقدام برای بستری موقت را از ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی استان در مسیر مبارزه با کرونا خواند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احسان شریفی پور که امروز در نشست یادآور شد: یکی از شاخصه های مبارزه با کرونا در این کشور،  استفاده از تجهیزات آی تی برای ردیابی و رهگیری جدی بیماران شناسایی شده است که می تواند در دیگر کشورها هم مورد استفاده قرار گیرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین به ضرورت توجه به قانونگذاری در عرصه مبارزه با کرونا توجه داد و گفت: برخی کشورها مانند آلمان، تجربیاتی در این عرصه داشته اند.

وی با تصریح بر این که تمام کشورهای دنیا به اولویت واکسیناسیون در این عرصه اذعان دارند بیان کرد: گسترش واکسیناسیون باید همچنان در دستور کار باشد.

وی در عین حال یادآور شد: متأسفانه همچنان نشانه ای از روند نزولی بیماری کرونا در استان قم دیده نمی شود و از این رو همه مردم باید در رعایت پروتکل ها هوشیار باشند.

شریفی پور با اشاره به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی استان در بستری موقت کرونایی اضافه کرد: ویزیت روزانه حدود یک هزار فرد مبتلا، صدور دارو و پیگیری روند درمان و قرنطینه این افراد در منزل در ماه های اخیر و برای مدیریت تخت های بیمارستانی استان در دستور کار بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری موقت، ابتکار قم در مبارزه با کرونا

بستری موقت، ابتکار قم در مبارزه با کرونا