مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-01اقتصادي

ماجرای قطعی آب روستایی در شفت فقط به خاطر یک پمپ!


250 خانوار روستای گنجار شفت در حالی 10 روز از نعمت آب شرب مکفی محروم هستند که به گفته رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان، گیریشان تنها یک پمپ است.

! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، تامین آب شرب سالم و متناسب با جمعیت یکی از مهمترین ماموریت ها و اساس شکل گیری شرکت آب و فاضلاب در کشور است، شرکت دولتی که آب سالم را در شهر و روستا قرار است تامین کند و با قیمت مصوب دولت به مردم بفروشد.

  علیرغم تلاش همه جانبه مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب جهت تامین و توزیع آب متاسفانه در گاهی اوقات مشترکان با کمبود فشار آب و یا قطعی آن یا با آبی غیر طبیعی و گل آلود مواجه هستند که این موارد نه به خاطر کم کاری ها بلکه به سبب عدم تزریق منابع کافی جهت نگه داری سیستم های تامین و توزیع آب به وجود می آید.

  روستای گنجار در شهرستان شفت، نمونه ای از روستاهایی است که عدم بروزرسانی در سیستم تامین و پمپاژ آب شرب با مشکلاتی مواجه است.

پمپی که به اذعان متولیان امر قیمت آن ها تنها چند میلیون تومان است!  گنجار شفت حداقل 250 خانوار ساکن دارد که وضعیت بی آبی در گرم ترین روزهای سال آن ها را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

  اهالی این روستا در گفت وگو با فارس می گویند حدود 10 روز است که آب شرب این روستا با اختلال روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قطعی آب روستایی در شفت فقط به خاطر یک پمپ!

ماجرای قطعی آب روستایی در شفت فقط به خاطر یک پمپ!