مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:362021-09-01سياسي

کنگره شهید مدنی استمرار خواهد داشت/ شهید مدنی مصداق بارز مجتهد انقلابی


رییس شورای سیاست گذاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی گفت: استمرار گفتمان انقلاب اسلامی که جهاد، ایثار، عبودیت و شهادت در آن نهفته است هدف کنگره است.

- ایسنا/همدان رییس شورای سیاست گذاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی گفت: استمرار گفتمان انقلاب اسلامی که جهاد، ایثار، عبودیت و شهادت در آن نهفته است هدف کنگره است.

حجت الاسلام علی اکبری، در جلسه شورای سیاست گذاری اظهار کرد: این جلسه محل توجه و عنایت خداوند است چراکه در اینجا نام یک انسان بزرگ یاد می شود که از مصادیق عبد صالح است.

آیت الله شهید مدنی توانست اثرگذاری مستقیمی در نقاط مختلف کشور داشته باشد و در استان همدان نیز با حضور مؤثر و جدی ایشان حرکت انقلابی در این شهر سامان دهی شد.

وی ادامه داد: مردم همدان خاطره بسیار شیرینی از ایشان دارند و مؤسسه ای که به نام ایشان راه اندازی شده و تاکنون در جهت بزرگداشت این شهید محراب گام های بلندی برداشته است که امسال چهلمین سالروز شهادت وی بهانه خوبی برای بزرگداشت نام این رجل الهی در سطح کشور است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: این کنگره سرآغاز یک سلسله و اقدامات در سراسر کشور است چراکه کنگره شهدای محراب به صورت استانی و ملی فراگیر در دستور کار ما قرار گرفته است به گونه ای که این کنگره با تشکیل دبیرخانه های استانی فراگیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهید مدنی استمرار خواهد داشت/ شهید مدنی مصداق بارز مجتهد انقلابی

کنگره شهید مدنی استمرار خواهد داشت/ شهید مدنی مصداق بارز مجتهد انقلابی