مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-01سياسي

نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارت آپی در گلستان برپا شد


با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارت آپی مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی در گلستان برپا شد.

- گرگان- با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارتاپی مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی در گلستان برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارتاپی مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) گلستان با حضور جمعی از مسئولان ظهر چهارشنبه در خانه امیر لطیفی گرگان برپا شد.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان در حاشیه این رویداد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: فعالیت های این مرکز از سال گذشته در سه فار ترویج، نوآوری و شتابدهی در دو حوزه گیاهان دارویی و گردشگری و صنایع دستی آغاز شده است.

مهدی خطیر نامنی افزود: امروز نمایشگاه دستاوردهای تیم های مستقر در مرکز منش استان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر شده است.

وی بیان کرد: از جمله خدمات این مرکز اختصاص فضای کار اشتراکی، برگزاری کارگاه، مشاوره جهت تجاری سازی ایده و سرمایه گذاری، مربیگری و منتورینگ است.

طبق گفته وی ایده تولید و تجاری سازی فرآورده های آرایشی و بهداشتی دارویی گیاهی، ایده ای طراحی وب سایت گردشگری، ایده قلم زنی روی مس و ایده ساخت دستگاه تست سلامت کرونا در فاز ترویج جذب منش گلستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارت آپی در گلستان برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای تیم های استارت آپی در گلستان برپا شد