مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-01اقتصادي

عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد


کلیه واحدهای تولیدکننده سیمان که تاکنون موفق به اخذ کد بورسی نشده اند باید ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ این نامه، در بورس کالا ثبت نام و نسبت به عرضه محصولات خود در بورس کالا اقدام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، معاون امور معادن و صنایع وزارت صمت گفت: کلیه خریداران مجاز پروژه های ملی و عمرانی با اخذ معرفی نامه رسمی از معاون عمرانی استان ها و انبوه سازان با اخذ معرفی نامه از ادارات کل مسکن و شهرسازی محل اجرای پروژه باید ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ این نامه در بورس کالا ثبت نام و نسبت به اخذ کد بورسی اقدام کنند.

اسداله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، این مطلب را در ابلاغیه ای به روسای سازمان صنعت و معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان، اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به تصمیمات متخذه جهت عرضه سیمان در بورس کالا و ممنوعیت هرگونه خرید و عرضه خارج از بورس کالا، دستور فرمایید موارد ذیل درخصوص ثبت نام و مهلت اخذ کد بورسی مورد توجه و اقدام لازم قرار گرفته و گزارش اقدامات انجام شده و نتایج حاصله در پایان دو هفته به این معاونت ارسال شود: 1- کلیه واحدهای تولیدکننده سیمان که تاکنون موفق به اخذ کد بورسی نشده اند باید ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ این نامه، در بورس کالا ثبت نام و نسبت به عرضه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد

عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد