مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-01ورزشي

سنجش قامتی 7000 بانوی روستایی در اردبیل


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل از سنجش قامتی بیش از 7 هزار نفر از بانوان روستایی استان طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل از سنجش قامتی بیش از 7 هزار نفر از بانوان روستایی استان طی سال گذشته خبر داد.

علی تقی زاده 10 شهریور در دیدار با دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل با اعلام این خبر افزود: در این طرح زنان روستایی بین 30 تا 45 سال از لحاظ مشکلات جسمی توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه توصیه ها و آموزش های لازم برای برطرف شدن مشکلات احتمالی به این زنان داده شد، تصریح کرد: فاز چهارم این طرح با فروکش کردن ویروس کرونا انجام خواهد شد.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل اضافه کرد: طبق برنامه ای که برای سال 1400 پیش بینی شده است و شناسایی هایی که از روستاها انجام گرفته است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و تأمین اعتبارات لازم برای تجهیزات ورزشی تلاش خواهیم کرد که 70 خانه ورزش روستایی را تا پایان سال تجهیز کنیم.

به گفته تقی زاده، اولین دوره المپیاد خانه های ورزشی استان اردبیل به میزبانی سرعین برگزار شد که تیم ها و نفرات برتر این المپیاد برای مسابقات منطقه ای و کشوری مشخص و معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش قامتی 7000 بانوی روستایی در اردبیل

سنجش قامتی 7000 بانوی روستایی در اردبیل