مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-01سياسي

چاپ 7 کتاب برای کنگره شهید مدنی/ ارسال 50 مقاله علمی به کنگره


دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی با اشاره به چاپ هفت کتاب برای کنگره شهید مدنی گفت: 50 مقاله علمی نیز به این کنگره ارسال شده است.

- سید محمدکاظم حجازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهیدمدنی اظهار کرد: از سال 1398 که کنگره آیت الله تألهی در همدان برگزار شد مقرر شد کنگره بعدی در رابطه با شهید محراب باشد و از همان زمان تیمی به عنوان تدوین برنامه مأمور شد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر اینکه برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باید مصادیق افراد متعبد انقلابی که علاوه بر زندگی عابدانه دارای حیاتی همسو با اهداف انقلاب اسلامی بودند، در جامعه به خوبی معرفی شود تا الگوی افراد جامعه قرار گیرند، نسبت به برگزاری این کنگره اقدام شد.

دبیر کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی تصریح کرد: ستاد ائمه جمعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن مفاخر علمی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه شهید مدنی تبریز در پیشبرد این کار ملی مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه در استان همدان با محوریت امام جمعه و استاندار همدان کار کنگره دنبال شد و به تشکیل هشت کمیته دست یافتیم ادامه داد: در دبیرخانه کنگره پس از ابلاغ اهداف، ساختارها تعریف و جمع آوری خاطرات و دست نوشته ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 7 کتاب برای کنگره شهید مدنی/ ارسال 50 مقاله علمی به کنگره

چاپ 7 کتاب برای کنگره شهید مدنی/ ارسال 50 مقاله علمی به کنگره