مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-01سياسي

مرکز درمانی امام خمینی(ره) همدان به شهرک بهشتی منتقل شد


محمد خیراندیش در گفت وگو با ایسنا گفت: مرکز بهداشت امام خمینی(ره) به دلیل نداشتن جای ثابت و مشکلاتی که به دنبال داشت، به همراه مرکز شهید بهشتی در ساختمان نوسازی در منطقه شهرک بهشتی جابه جا شد.

- ایسنا/همدان محمد خیراندیش در گفت وگو با ایسنا گفت: مرکز بهداشت امام خمینی(ره) به دلیل نداشتن جای ثابت و مشکلاتی که به دنبال داشت، به همراه مرکز شهید بهشتی در ساختمان نوسازی در منطقه شهرک بهشتی جابه جا شد.

وی با بیان اینکه مرکز شهرک بهشتی نیز مستاجر بوده و دارای مشکلات جابه جایی بود، افزود: مرکز امام خمینی متأسفانه در محلی قرار داشت که زمینی برای ساخت و ساز این مرکز وجود نداشت و خیرین نیز در این امر ما را یاری نکردند و این مرکز به ناچار در طبقه دوم مرکز شهید بهشتی واقع در شهرک بهشتی بلوار امام محمد غزالی روبروی مجتمع غدیر منتقل شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: برای ساخت مرکز امام خمینی تلاش های زیادی انجام و جلسات متعددی برگزار شد ولی متاسفانه اهالی منطقه و مسئولان همراهی نکردند و از طرفی اماکنی که برای مرکز اجاره می شد در شأن مردم آنجا نبود که برای حل این مشکل در ساختمان نوساز شهرک بهشتی در طبقه دوم مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمانی امام خمینی(ره) همدان به شهرک بهشتی منتقل شد

مرکز درمانی امام خمینی(ره) همدان به شهرک بهشتی منتقل شد