مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 18:302021-08-31اقتصادي

هر گونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد


اسداله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت طی ابلاغیه ای ممنوعیت هرگونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا را اعلام کرد.

- جی پلاس؛ هر گونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع بوده و کلیه واحدهای تولیدکننده سیمانی که تاکنون در بورس پذیرش نشده اند، باید ظرف دو هفته در بورس پذیرش و اقدام به عرضه محصول کنند؛ براساس این ابلاغیه کلیه مصرف کنندگان سیمان سراسر کشور نیز باید ظرف دو هفته اقدام به اخذ کد بورسی کنند.

اسداله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، این مطلب را در ابلاغیه ای به روسای سازمان صنعت و معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان، اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به تصمیمات متخذه جهت عرضه سیمان در بورس کالا و ممنوعیت هرگونه خرید و عرضه خارج از بورس کالا، دستور فرمایید موارد ذیل درخصوص ثبت نام و مهلت اخذ کد بورسی مورد توجه و اقدام لازم قرار گرفته و گزارش اقدامات انجام شده و نتایج حاصله در پایان دو هفته به این معاونت ارسال شود: کلیه واحدهای تولیدکننده سیمان باید در بورس کالا ثبت نام کنند 1- کلیه واحدهای تولیدکننده سیمان که تاکنون موفق به اخذ کد بورسی نشده اند باید ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ این نامه، در بورس کالا ثبت نام و نسبت به عرضه محصولات خود در بورس کالا اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد

هر گونه خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا ممنوع شد