مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:152021-08-31حوادث

مهار آتش سوزی در بزرگترین مجتمع دامداری نیشابور


مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مهار آتش سوزی در مجتمع کشت و صنعت هلال احمر نیشابور خبر داد و گفت: آتش سوزی در این مجتمع دامداری مهار شده اما اطفای کامل حریق چند ساعت دیگر زمان می برد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آتش نشانی نیشابور، مهدی سلیمان اظهار کرد: آتش سوزی در مجتمع کشت و صنعت هلال احمر نیشابور ظهر امروز حدود ساعت 12 و 30 دقیقه به وقوع پیوست که آتش نشانان از دو پایگاه آتش نشانی نیشابور به منطقه اعزام شدند، همچنین ماشین آتش نشانی مجتمع فولاد نیشابور نیز به کمک آمد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اضافه کرد: 10 نفر از همکاران آتش نشان از ظهر مشغول مهار و اطفای حریق هستند که تا این لحظه آتش سوزی مهار شده و با توجه به اینکه انبارهای علوفه زیادی در این مجتمع وجود دارد، از سرایت آتش به سایر انبارها جلوگیری شده است.

  وی در رابطه با علت این حادثه گفت: علت اصلی وقوع این حادثه در دست بررسی است اما در بررسی های اولیه علت آتش سوزی احتمالا آتش گرفتن لاستیک تراکتوری بوده که در مجاورت انبار علوفه مشغول به کار بوده است، در واقع به دلایلی لاستیک تراکتور بر اثر داغ شدن دچار حریق شده و علاوه بر آتش گرفتن تراکتور، آتش از این طریق به انبار علوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در بزرگترین مجتمع دامداری نیشابور

مهار آتش سوزی در بزرگترین مجتمع دامداری نیشابور