مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:552021-08-31ورزشي

هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد / بستن تیم ضعیف بود


من در دوره های قبل نیز عضو هیئت مدیره بودم اما امسال اولین بار است که هیچ بازیکنی سفارشی به تیم نیامده است و همه با ملاک فنی و معرفی مهدی تارتار آمدند.

- ، مجتبی فریدونی در مراسم معارفه مهدی تارتار به عنوان سرمربی باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: به بازیکنان جدید که باشگاه پیوستند و تعدادشان کم هم نیست خوش آمد می گویم، آنها اگر اکثریت نباشند در بین بازیکنان اقلیت هم نیستند.

وی با بیان اینکه دو سال اخیر برای هواداران و باشگاه ذوب آهن روزهای خوبی نبود، افزود: در لیگ بیستم تا روزهای آخر فشار داشتیم و واقعاً روزهای تلخی را سپری کردیم، حتی رقبای ذوب آهن نیز می خواهند این تیم را قوی ببیند زیرا رقابت با رقیب ضعیف برای آنها سخت است.

مشکل اصلی ذوب آهن جذب بازیکنان غلط بود مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در تیم فوتبال ایرادات و اشکالاتی داشتیم که برای ترمیم آن کار را خیلی زود شروع کردیم، متأسفانه تیم از لحاظ مهرهدر سال قبل شرایط خوبی را تجربه نکرد و در اول فصل بازیکنان ضعیفی جذب شدند که سعی در ترمیم این مشکل داتتیم.

وی تاکید کرد: البته خیلی وقت ها تیم خوب بازی کرد، اما نتیجه حاصل نشد که باعث فشار روانی شد و این فشار روانی باعث افول نتیجه گیری در بازی های بعدی داشت که در این راه شرایط داوری نیز تأثیرگذار بود تا دو فصل ناموفق داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد / بستن تیم ضعیف بود

هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد / بستن تیم ضعیف بود