مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:552021-08-31سياسي

مشارکت 55 هزار پایگاه مقاومت بسیج در پویش اطعام و احسان حسینی


رییس کمیته امداد از مشارکت 55 هزار پایگاه مقاومت بسیج و گروه های جهادی محله محور در راستای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

- رییس کمیته امداد از مشارکت 55 هزار پایگاه مقاومت بسیج و گروه های جهادی محله محور در راستای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش مشارکت 55 هزار پایگاه بسیج و گروه های جهادی محله محور سراسر کشور به نیابت از سیدالشهدای جبهه مقاومت و خدمت با حضور آیت الله کازرونی، رییس هیات امنای کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد، سردار سلیمانی، رییس بسیج مستضعفین و سردار زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در این همایش که فرماندهان بسیج استان های سراسر کشور نیز به صورت مجازی حضور داشتند، با تقدیر از نقش برجسته بسیج در تحقق اهداف نظام گفت: پویش اطعام و احسان حسینی در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا شکل گرفته و تاکنون سه مرحله از این پویش با مشارکت نهادها، بسیج، گروه های جهادی، مردم و مراکز نیکوکاری مسجد محور با موفقیت به مرحله اجرا رسیده است.

وی با بیان اینکه در سه دوره پیشین این پویش بیش از 50 میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، افزود: همچنین طی این مدت 6 میلیون و 100 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 55 هزار پایگاه مقاومت بسیج در پویش اطعام و احسان حسینی

مشارکت 55 هزار پایگاه مقاومت بسیج در پویش اطعام و احسان حسینی