مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:102021-08-31سياسي

اجرای طرح پایلوت شهر بلندمرتبه سازی در سرخ رود


با توجه به اتمام طرح شهر پایلوت بلندمرتبه سازی و قرارگیری در مرحله نهایی و ابلاغ، این مسئله تاییدیه نهایی را اخذ و پس از ابلاغ به شهرداری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عصر امروز محسن کبود فیروزجایی شهردار و اعضای شورای شهر سرخ رود و حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه در دیدار با ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس به پیگیری امور اداری پیش روی شهرداری سرخ رود پرداختند.

شهردار سرخ رود در این جلسه با طرح  موضوع پیگیری تغییر درجه شهرداری، این مسئله را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در مبحث نفوس و مسکن و میزان جمعیت متاسفانه به دلیل عدم تطابق درجه شهرداری، امکان ارائه خدمات درخور شهروندان وجود ندارد، به همین جهت خلا محسوسی در این زمینه وجود دارد که نیاز به پیگیری ویژه از طریق مبادی ذیصلاح بالادستی است.

محسن کبود فیروزجایی با اشاره به خروج شهرک خانه دریا از محدوده شهری، افزود: به دلایل نامعلومی این شهرک به صورت حفره ای از طرح جامع خارج گردیده و باوجود تداوم خدمات از سوی شهرداری، هیچگونه منافعی برای شهر حاصل نمی گردد، لذا الحاق مجدد به طرح یکی از دغدغه های مهم شهرداری، اعضای شورا و البته شهروندان است و همچنین همراهی نماینده شهرستان را در پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایلوت شهر بلندمرتبه سازی در سرخ رود

اجرای طرح پایلوت شهر بلندمرتبه سازی در سرخ رود