مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-31پزشكي

نگرانی از تجمعات و دورهمی ها در فصل برداشت پسته/ به روز شدن پروتکل های بهداشتی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ابراز نگرانی از افزایش دورهمی ها و تجمعات خانوادگی در ایام برداشت محصول پسته، از بروز شدن پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان در فصل برداشت محصول امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ابراز نگرانی از افزایش دورهمی ها و تجمعات خانوادگی در ایام برداشت محصول پسته، از بروز شدن پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان در فصل برداشت محصول امسال خبر داد.

دکتر احمد جمالی زاده امروز 9 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمان فصل برداشت پسته که در شهریور و مهر ماه انجام می شود، همه ساله نظارت هایی در بحث فرآوری و برداشت پسته انجام می شود .

وی افزود: از سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، بحث نظارت بر کارگران فصلی به این موضوع اضافه شده و با توجه به اهمیت این موضوع، ضرورت دارد به این مسئله با حساسیت بیشتری توجه شود.

جمالی زاده بیان کرد: سال گذشته پروتکل هایی برای فصل برداشت پسته نوشته شده و امسال این پروتکل ها به روزرسانی شده و بازرسان بهداشتی بر این پروتکل ها نظارت می کنند تا کمترین آسیب را در فصل برداشت داشته باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یادآور شد: زدن ماسک، تهویه مناسب محل اسکان کارگران، عدم تجمع تعداد زیادی از افراد در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تجمعات و دورهمی ها در فصل برداشت پسته/ به روز شدن پروتکل های بهداشتی

نگرانی از تجمعات و دورهمی ها در فصل برداشت پسته/ به روز شدن پروتکل های بهداشتی