مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:402021-08-31اقتصادي

حذف حضوری رجیستری، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید است


به گفته سخنگوی طرح رجیستری، در حال حاضر هنوز رجیستری تلفن همراه از مبادی ورودی حذف نشده و این اتفاق، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید خواهد بود.

- توضیحات سخنگوی طرح رجیستری درخصوص رویه واردات مسافری تلفن همراه حذف حضوری رجیستری، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید است به گفته سخنگوی طرح رجیستری، در حال حاضر هنوز رجیستری تلفن همراه از مبادی ورودی حذف نشده و این اتفاق، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فنی گمرک ایران به تازگی عنوان کرد طی بررسی های صورت گرفته در رابطه با رجیستری گوشی تلفن همراه و همچنین تاکید وزیر اقتصاد بر ضرب الاجل حذف فرآیند حضوری رجیستری، مقرر شده است که با تشکیل کارگروهی در رابطه با حذف عملیات رجیستری در مبادی ورودی گمرک و انجام کاملا غیرحضوری آن تصمیم نهایی اخذ شود و فرآیند غیرحضوری رجیستری، با اصلاح شرایط صورت گیرد.

در این راستا، حمیدرضا دهقانی نیا -مدیرکل نظارت بر سامانه های الکترونیکی و هوشمند ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز- در ارتباط اینترنتی با شبکه خبر، درباره خبر حذف رجیستری موبایل از مبادی ورودی کشور، توضیح داد: تا قبل از دی ماه 99 ثبت گوشی های مسافری به صورت غیرحضوی انجام می پذیرفت، منتها از جمله دلایلی که سبب شد ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف حضوری رجیستری، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید است

حذف حضوری رجیستری، منوط به تشکیل کارگروه و ایجاد سازوکار جدید است