مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-31حوادث

باند قاچاق سلاح در فارس متلاشی شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری باند قاچاق سلاح و کشف 10 قبضه سلاح پنج تیر پران قاچاق در جاساز یک سواری پژو پارس مسروقه در فارس خبر داد.

- ، سرهنگ کاووس محمدی در تشریح جزییات این خبر افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو پارس مسروقه تعدادی اسلحه قاچاق را از استان های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محور سپیدان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

معاون اجتماعی پلیس فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با سرعت به محور خاکی تغییر مسیر و با استفاده از سیستم دود زا و پرتاب میخ های سه پر قصد متواری شدن داشت که مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی سرنشین متواری و مأموران موفق شدند راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از آن خودرو، 10 قبضه سلاح پنج تیر پران قاچاق که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق سلاح در فارس متلاشی شد

باند قاچاق سلاح در فارس متلاشی شد