مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-31اقتصادي

900 زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان چشم انتظار کمک خیران


مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: 900 زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی با بیش از هزار میلیارد تومان بدهی در زندان های استان، چشم انتظار کمک های مردم هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: 900 زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی با بیش از هزار میلیارد تومان بدهی در زندان های استان، چشم انتظار کمک های مردم هستند.

اسدالله گرجی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 254 زندانی جرایم غیر عمد در استان با تلاش های ستاد دیه استان اصفهان آزاد شدند که بیش از صد میلیارد تومان بدهی داشتند.

وی افزود: برای آزادی این زندانیان، 52 میلیارد تومان رضایت از شاکیان پرونده ها گرفتیم و از حق خود گذشتند که رقم بالایی است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان همچنین با اعلام اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون 15 زندانی جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند، گفت: رقم بدهی این زندانیان 4 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت شاکیان پرونده ها بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک های مردمی در گلریزان برای آزادی زندانیان داشتیم، افزود: یک میلیارد و 330 میلیون تومان نیز مردم شهرستان کاشان کمک کردند و در مجموع 23 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک به آزادی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان چشم انتظار کمک خیران

900 زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان چشم انتظار کمک خیران