مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-31سياسي

شکایت از «روحانی» به قوه قضاییه ارجاع شد


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس از ارجاع سه شکایت این کمیسیون از رییس جمهور سابق به قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نصرالله پژمان فر نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت وگو با تسنیم، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آنها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضاییه ارسال شده است، ادامه داد:اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رییس جمهور سابق بود.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک فعل های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روزهای آینده با اتمام کارهای کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضاییه ارجاع خواهیم داد.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه در این پرونده ها کمیسیون از رییس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت:در پرونده مسکن کل سیاست های که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده ایم و از رییس جمهور سابق(روحانی) به دلیل ترک فعل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از «روحانی» به قوه قضاییه ارجاع شد

شکایت از «روحانی» به قوه قضاییه ارجاع شد