مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-31بين الملل

طالبان: چین، همسایه بزرگ ما، به ایجاد صلح در افغانستان کمک خواهد کرد


سهیل شاهین، سخنگوی گروه طالبان در مصاحبه ای گفت، چین می تواند به ایفای نقشی سازنده و مثبت در زمینه بازسازی و توسعه اقتصادی افغانستان بپردازد.

- سهیل شاهین، سخنگوی گروه طالبان در مصاحبه ای گفت، چین می تواند به ایفای نقشی "سازنده و مثبت" در زمینه بازسازی و توسعه اقتصادی افغانستان بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیل شاهین، سخنگوی گروه طالبان در مصاحبه با This Week in Asia گفت، طالبان امیدوار به همکاری با چین در راستای برقراری صلح در افغانستان بوده و به وعده اش در خصوص عدم اجازه به استفاده از این کشور به عنوان زمینه ای برای اجرای حملات از سوی تروریستها عمل خواهد کرد.

سهیل شاهین بیان کرد: ما آماده تبادل نظر با چین درخصوص چگونگی حصول پیشرفت در زمینه تقویت روابط دوجانبه ما، ایجاد صلح در منطقه و کمک آن به بازسازی افغانستان هستیم.

این سخنگوی طالبان خاطرنشان کرد: چین به عنوان کشور همسایه بزرگ ما می تواند نقشی سازنده و مثبت در زمینه بازسازی افغانستان و همچنین در قبال توسعه اقتصادی و موفقیت مردم افغانستان ایفا کند.

انتظار می رود که چین نقشش را ایفا کند.

او در ادامه این اظهاراتش بر تعهد طالبان به اجازه ندادن به استفاده گروه های شبه نظامی از افغانستان به عنوان پایگاهی برای حملات تاکید و عنوان کرد که طالبان پیامی صریح به همه داده مبنی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: چین، همسایه بزرگ ما، به ایجاد صلح در افغانستان کمک خواهد کرد

طالبان: چین، همسایه بزرگ ما، به ایجاد صلح در افغانستان کمک خواهد کرد