مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-31اقتصادي

جزییات قطع دسترسی ایرانی ها به بزرگترین صرافی دیجیتال جهان


حساب کاربران ایرانی ها هنوز کاملا مسدود نشده است و بایننس فرصتی درنظر گرفته است تا ایرانی ها (و کاربران چند کشور دیگر) موقت اجازه داشته باشند سفارش هایی را که قبلا ثبت کرده بودند، - صرافی بایننس ناچار است برای حفظ جایگاه خود در کشور های بزرگ، توصیه های FATF را اجرا کند.

کاربران ایرانی به اجبار باید از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا خارج شوند.

اولین مرحله از این کوچ اجباری، تیرماه امسال و با کاهش حجم مجاز برای معاملات روزانه و اعمال محدودیت های واریز و برداشت از دارایی ها در صرافی بایننس برداشته شد، وحالا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا ایرانی ها را وادار کرده است که به صورت کامل از این بازار خارج شوند.

حساب کاربران ایرانی ها هنوز کاملا مسدود نشده است حساب کاربران ایرانی ها هنوز کاملا مسدود نشده است و بایننس فرصتی درنظر گرفته است تا ایرانی ها (و کاربران چند کشور دیگر) موقت اجازه داشته باشند سفارش هایی را که قبلا ثبت کرده بودند، حذف کنند یا دارایی شان را از حساب کاربری صرافی بایننس بیرون آورند.

پشت پرده ماجرای محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به صرافی های مطرح ارز دیجیتال در دنیا، از جمله صرافی بایننس، به FATF ختم می شود که در آن به نقل و انتقالات الکترونیکی هم اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قطع دسترسی ایرانی ها به بزرگترین صرافی دیجیتال جهان

جزییات قطع دسترسی ایرانی ها به بزرگترین صرافی دیجیتال جهان