مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:302021-08-31سياسي

تمام تلاش دادگستری آذربایجان شرقی حل دغدغه ها و مشکلات مردم است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی سال های گذشته تمامی تلاش دادگستری استان، حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی سال های گذشته تمامی تلاش دادگستری استان، حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

موسی خلیل الهی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: طی یکسال گذشته با درایت و مدیریت استانداری، فضای مناسبی حاکم شده اقدامات و تلاش های خوبی برای حل مشکلات انجام شده که قابل قدردانی است.

وی افزود: با وجود فضای خاصی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان به وجود آمده و موجب مضاعف شدن مشکلات شد، اما با همراهی استانداری در کنار دادگستری استان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با حمایت از سرمایه گذاری و تامین امنیت سرمایه گذاری و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان این که استانداری در کنار دستگاه قضایی بوده و این قابل قدردانی است، ادامه داد: با توجه به استقرار دولت جدید و شروع کار آن، تلاش ها تداوم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش دادگستری آذربایجان شرقی حل دغدغه ها و مشکلات مردم است

تمام تلاش دادگستری آذربایجان شرقی حل دغدغه ها و مشکلات مردم است