مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:202021-08-31سياسي

مسجد زین العابدین(ع) تخریب نمی شود/ انتقاد شهردار قم از دخالت افراد غیرمسئول


محور شهیدان برقعی با حفظ ارزش های فرهنگی و میراثی بازگشایی خواهد شد و در اجرای طرح از مسجد زین العابدین(ع) هم حراست می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پیشینه طرح ادامه بلوار سمیه یا بلوار شهیدان برقعی اظهار داشت: این طرح قدمت 54 ساله داشته و در چند طرح تفصیلی از سوی مراجع قانونی پیش بینی، تایید و تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه طولانی شدن اجرای طرح موجب نارضایتی مردم منطقه شده و مشکلاتی برای اهالی ایجاد کرده بود ادامه داد: در دو سال اخیر شهرداری قم به صورت جدی وارد این پروژه شده و با تلاش بسیار همکارانم این خیابان برای بازگشایی مسیر و احداث آماده شد.

شهردار قم افزود: تملکات این پروژه واقعاً طاقت فرسا بود اما کوشش کردیم برای رفاه حال ساکنین در این موضوع بیش از این وقفه ایجاد نشود.

وی با اشاره به برخی حواشی پیش آمده درزمینه مسجد امام زین العابدین(ع) گفت: این مسجد سال 98 یعنی زمانی که خیابان در حال احداث بوده است، یک مرتبه ثبت تاریخی می شود.

سؤال اینجاست که باوجود قدیمی بودن مسجد، چرا دقیقاً سال 98 این اتفاق می افتد؟ شواهد نشان می دهد این کار به صورت کارشناسی رقم نخورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد زین العابدین(ع) تخریب نمی شود/ انتقاد شهردار قم از دخالت افراد غیرمسئول

مسجد زین العابدین(ع) تخریب نمی شود/ انتقاد شهردار قم از دخالت افراد غیرمسئول