مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-31اجتماعي

نجات ماهی های رود قره آغاج/تبعات بی آبی جبرانپذیر نیست


رییس مدیریت بحران اداره کل محیط زیست فارس اعلام کرد که تعداد زیادی ماهی که در آبگیرهای رودخانه قره آغاج به دلیل کم آبی در وضعیت بسیار نامساعد و بحرانی قرار داشتند نجات داده شدند.

- ایسنا/فارس رییس مدیریت بحران اداره کل محیط زیست فارس اعلام کرد که تعداد زیادی ماهی که در آبگیرهای رودخانه قره آغاج به دلیل کم آبی در وضعیت بسیار نامساعد و بحرانی قرار داشتند نجات داده شدند.

کامران اسلاملو سه شنبه 9 شهریور به خبرنگاران گفت: پس از دریافت این خبر، با کمک همیاران و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز، سریعاً با ادوات مورد نیاز برای نجات ماهیان، در مکان ذکر شده حضور پیدا کرده و از ساعت 20 روز گذشته عملیات نجات ماهی ها آغاز و تا امروز نیز ادامه داشت.

او افزود: در موقعیت فعلی با وجود بحران و وضعیت نابسامان آب در مناطق پایین دست، لکه های آب و آبگیرهای کوچک آخرین جان پناه و راه نجات ماهیان شده است که کارشناسان محیط زیست طی عملیاتی با شناسایی نقاط بحرانی، ماهیانی را که هنوز تلف نشده بودند، با همکاری همیاران و نیروهای محیط زیست به نقاطی که تا مدتی در امان باشند، انتقال دادند اسلاملو، دلیل این بحران را عدم تخصیص حق آبه، استفاده بی رویه تانکرها برای مصارف باغ شهری و پمپ های بسیار زیادی که در مسیر رودخانه به صورت غیر مجاز برای مصارف کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات ماهی های رود قره آغاج/تبعات بی آبی جبرانپذیر نیست

نجات ماهی های رود قره آغاج/تبعات بی آبی جبرانپذیر نیست