مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 18:002021-08-30سياسي

پملب 15 واحد صنفی فروش لباس های نامتعارف در اصفهان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد با فروشندگان لباس های نامتعارف و پلمب 15 واحد فروش این نوع لباس ها در شهر اصفهان خبر داد.

- ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به عدم موفقیت در زمینه تحریم و فشارهای اقتصادی از راه تهاجم فرهنگی و منحرف کردن جوانان این مرز بوم و ترغیب و تشویق آنها به استفاده از مُدهای غربی و پوشش های نامتعارف که مغایر با ارزش های ملی و اسلامی ما قصد ضربه زدن به این نظام را دارند که در این راستا برخورد با مروجان و بانیان اصلی تهیه و توزیع لباس های نامتعارف همواره در دستورکار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار دارد.

وی افزود: در همین رابطه مأموران این پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی در زمینه تهیه، توزیع و فروش پوشاک خارجی نامتعارف وقاچاق فعالیت گسترده دارد که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت از واحد صنفی فرد مذکور بازدید و در این عملیات 70 دست لباس مجلسی خارجی قاچاق و نامتعارف را کشف و جمع آوری کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم، لباس های خارجی و نامتعارف را به قیمت پایین به صورت قاچاق وارد کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پملب 15 واحد صنفی فروش لباس های نامتعارف در اصفهان

پملب 15 واحد صنفی فروش لباس های نامتعارف در اصفهان