مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 12:352021-08-30سياسي

زالی: محدودیت شبانه اثر زیادی در کنترل کرونا ندارد


همچنان شاهد فراز و فرودهایی در آمارهای کرونا ویروس در استان تهران هستیم اما پیش بینی می شود در روزهای آینده سیر ثابتی در کاهش آمارها داشته باشیم و به سمت فروکش شدن حرکت کند.

- فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران بر لزوم بازنگری در برخی شیوه نامه های بهداشتی و همچنین محدودیت های کرونایی تاکید کرد و گفت: محدودیت شبانه در پایتخت نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: در تهران نیاز به بازنگری پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است باید مداخلاتی که اثربخشی کمتری دارند مورد بازنگری قرار گیرند.

وی گفت: محدودیت های شبانه اثر زیادی در موضوع کنترل بیماری ندارد لذا باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.

زالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنان شاهد فراز و فرودهایی در آمارهای کرونا ویروس در استان تهران هستیم اما پیش بینی می شود در روزهای آینده سیر ثابتی در کاهش آمارها داشته باشیم و به سمت فروکش شدن حرکت کند.

وی اظهار داشت: در استان تهران شاخص مرگ و میر شاید با توجه به سرعت کمتری که دارد بین 12 تا 14 روز با تاخیر آمار فوتی ها با آمار بستری و مراجعین سرپایی متوازن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: محدودیت شبانه اثر زیادی در کنترل کرونا ندارد

زالی: محدودیت شبانه اثر زیادی در کنترل کرونا ندارد