مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-30سياسي

راهکارهای بهبود وضعیت آموزش زبان فارسی در حوزه «آفریقا و عربی»


چالش ها و راهکارهای بهبود آموزش زبان فارسی در حوزه آفریقا و عربی در پنجمین نشست مجازی بنیاد سعدی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بررسی شد.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، پنجمین نشست از سلسله نشست های منطقه ای همکاری های مشترک بنیاد سعدی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه آفریقا و عربی در بستر فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از رایزنان فرهنگی ایران، مدیران و کارشناسان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حوزه کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا، خلیج فارس و آفریقای زیر صحرا و نیز معاونان و کارشناسان بنیاد سعدی برگزار شد، دستاوردهای بنیاد سعدی در عرصه بین الملل و آموزش و پژوهش معرفی و ضمن آن پیشنهادات و راه های بهبود وضعیت آموزش زبان فارسی در کشورهای این منطقه و چالش های پیش روی آن، مطرح شد.

در آغاز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی با بیان دستاوردهای این بنیاد طی دو سال اخیر و لزوم آشنایی دست اندر کاران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه صف و ستاد این سازمان با موضوع ایده های نو برای آموزش زبان فارسی در خارج از کشور نکاتی را در این خصوص عنوان داشت.

همچنین کارشناسان مرتبط این حوزه در بنیاد سعدی زهرا عامری و کبری بابا شمسی نیز توضیحاتی از صورت وضعیت آموزش زبان فارسی و مسائل پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای بهبود وضعیت آموزش زبان فارسی در حوزه «آفریقا و عربی»

راهکارهای بهبود وضعیت آموزش زبان فارسی در حوزه «آفریقا و عربی»